Infolinia ST: + 48 44STUDENT (+48 447883368) | FAQ

|Zaloguj się

Pytania i odpowiedzi › W czym możemy pomóc?

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

+ Rezerwacja wyjazdu, Panel Klienta

    1. Gdzie mogę znaleźć wyczerpujące informacje dotyczące hotelu lub ograniczeń bagażowych?

    • Więcej informacji znajdziesz w zakładkach na górze każdej strony z ofertą: Projekt | Zwiedzanie | Standard | Plus | Transport

    2. Jak zarejestrować się na stronie student.travel.pl?

    • Złóż rezerwację na wyjazd klikając w czerwony przycisk "Jadę z wami". Konto zostanie utworzone automatycznie. Możesz się następnie zalogować za pomocą numeru pesel i adresu e-mail podanego przez Ciebie w rezerwacji.

    3. Zapomniałem hasła, jak mogę się zalogować?

    • Skontaktuj się z konsultantem podając swój numer pesel, hasło zostanie zresetowane.

    4. Mojej uczelni nie ma na liście, co teraz?

    • Wybierz opcję "Student uczelni zagranicznej".

    5. Anulowałem rezerwację i teraz nie mogę założyć drugiej na ten sam wyjazd. Co teraz?

    • Nie można założyć dwóch rezerwacji na ten sam wyjazd. Skontaktuj się z konsultantem, który przywróci Twoją rezerwację do godziny 2300. Podaj numer anulowanej rezerwacji (umowy).

    6. Jak mogę zmienić swoje dane w rezerwacji?

    • Skontaktuj się z konsultantem podając numer rezerwacji (umowy). Zmienimy dla Ciebie dane w rezerwacji.

    7. Jak mogę zarezerwować cały pokój?

    • Prosimy o złożenie osobnych rezerwacji dla każdego uczestnika. Wszyscy wybierzcie ten sam rodzaj pokoju, na przykład 4-osobowy, a następnie załóżcie Grupę Znajomych w Panelu Klienta.

    8. Co zrobić żeby być w pokoju razem ze znajomymi?

    • Załóżcie Grupę Znajomych w Panelu Klienta i dołączcie do niej. Dzięki temu będziemy wiedzieć że jedziecie razem i zakwaterujemy Was razem.
    • Aby utworzyć grupę należy:
    • * zalogować się do Panelu Klienta,
      * kliknąć na numer rezerwacji,
      * kliknąć z lewej strony na: Grupa znajomych.
    • Możesz tam:
    • * zaznaczyć, że jedziesz bez grupy znajomych (dokwaterowanie),
      * dodać siebie do istniejącej grupy (musisz otrzymać hasło od lidera grupy),
      * utworzyć nową grupę (Ty przekazujesz hasło innym osobom żeby się dopisali).
    • Duże grupy
    • W przypadku grup powyżej 6 os. prosimy o tworzenie oddzielnych grup dla poszczególnych pokoi - pomoże nam to we właściwym zakwaterowaniu.
      Grupy takie należy nazywać tak samo dodając na końcu numer kolejnego pokoju, np.:
      * "nazwa grupy 1",
      * "nazwa grupy 2",
      * "nazwa grupy 3".

    9. Na czym polega lista rezerwowa? Czy muszę wpłacać zaliczkę?

    • Zapisy na listę rezerwową prowadzimy, gdy skończą się miejsca na wyjazd. Zapisanie się jest bezpłatne, nie gwarantuje jednak udziału w wyjeździe. Do osób z listy rezerwowej dzwonimy tylko wtedy, gdy zwolnią się miejsca.

    10. Wykupiłem Groupon na waszą ofertę, co teraz?

    • Po wykupieniu Groupona prosimy o założenie rezerwacji na http://student.travel.pl, podanie wszystkich danych, a w polu “Komentarz / Uwagi” podanie kodu zabezpieczającego Groupon. Następnie prosimy o wpłatę za ubezpieczenie i ewentualne opłaty za dodatkowe świadczenia (np wyjazd z konkretnego miasta) do biura Student Travel przez panel klienta (Sofort lub PayU).

+ Zniżki, przywileje i ograniczenia

    1. Jestem tegorocznym maturzystą lub uczę się w szkole policealnej. Czy przysługuje mi zniżka studencka? Jak złożyć rezerwację ze zniżką?

    • Podczas zakładania rezerwacji wybierz opcję "Nie student". W drugim polu wybierz rodzaj zniżki.

    2. Jaki dokument muszę posiadać aby skorzystać ze zniżki dla studentów -100 zł?

      Ważna legitymacja studencka, niezależnie czy są to studia doktoranckie, czy magisterskie. Jeżeli natomiast dopiero co dostałeś się na studia i nie masz jeszcze legitymacji to wystarczy jak zabierzesz ze sobą na wyjazd dokument potwierdzający przyjęcie na studia. Zniżka obowiązuje również dla osób uczęszczających do studium policealnego.

+ Umowa i płatności

    1. Ile mam czasu na dokonanie płatności po złożeniu rezerwacji?

    • Powyżej 30 dni do wyjazdu:
    • * zaliczkę należy wpłacić w ciągu 2 dni od złożenia rezerwacji,
      * pozostałą kwotę na 30 dni przed wyjazdem.
    • Poniżej 30 dni do wyjazdu:
    • * całą kwotę należy wpłacić w ciągu 2 dni od złożenia rezerwacji.
    • Poniżej 7 dni od wyjazdu:
    • * całą kwotę należy płacić w dniu rezerwacji oraz przesłać potwierdzenie na bok@student.travel.pl bądź dokonać płatności Sofort lub PayU.

    2. Jak mogę zapłacić za rezerwację?

    • W Panelu klienta wybierz zakładkę “Rozliczenie” i preferowany rodzaj płatności. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.
    • Metody płatności:
    • * Sofort - płatność księgowana jest automatycznie (bez prowizji).
      * PayU - płatność księgowana jest automatycznie (prowizja 9 PLN).
      * Przelew tradycyjny - płatność księgowana do 5 dni (bez prowizji - link do płatności generowany w Panalu Klienta).
    • Brak wpłaty
    • W przypadku braku terminowej płatności rezerwacja zostanie anulowana. Ponowna rezerwacja tego samego wyjazdu nie będzie możliwa. W celu przywrócenia / zmiany rezerwacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Pamiętaj: jeśli pominiesz jakiś krok płatności lub skopiujesz numer konta do przelewu tradycyjnego płatność nie zostanie zaksięgowana.

    3. Jadę sam, nie chcę ponosić dodatkowych kosztów za wolne miejsce w pokoju. Co zrobić aby zostać dokwaterowanym do innych uczestników?

    • Po założeniu rezerwacji, w Panelu Klienta wybierz "Grupy znajomych", a tam opcję “Singiel”. W ramach możliwości dokwaterujemy Cię do osób które też jadą w pojedynkę albo mają puste miejsce w pokoju. W razie wątpliwości, zadzwonimy przed wyjazdem.

    4. Czy wystawiacie faktury?

    • Faktury VAT wystawiamy po zakończonym wyjeździe. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, napisz na maila: bok@student.travel.pl podając pełne dane płatnika faktury VAT oraz specjalne uwagi dotyczące jej treści. Jeżeli chcesz otrzymać wersję papierową faktury, podaj również adres do wysyłki.

+ Podróż - autokary i samoloty

    1. W autokarze chcę siedzieć blisko znajomych, jak to zrobić?

    • Jeżeli jedziecie z jednego miasta i jesteście w tej samej grupie znajomych, przydzielimy Wam miejsca możliwie jak najbliżej. Jeżeli jednak na wyjazd jedziecie innymi autokarami z różnych miast, nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.

    2. Piszecie, że godziny wsiadania podane na stronie są orientacyjne. Kiedy dostanę potwierdzoną informację o godzinie odjazdu?

    • Potwierdzone godziny i miejsca wsiadania prześlemy mailem w Komunikacie Wyjazdowym na 3 dni przed wyjazdem.

    3. Wybrałem dojazd własny, skąd dowiem się dokąd mam jechać?

    • Na 3 dni przed wyjazdem wyślemy Ci mailem w Komunikacie Wyjazdowym adres hotelu, godzinę zakwaterowania oraz numer telefonu do pilota.

    4. Kiedy otrzymam bilet na samolot? Czy na lotnisku będzie przedstawiciel biura?

    • Na większości naszych lotów odprawiasz się bezbiletowo. Na 3 dni przed wylotem prześlemy Ci mailem Komunikat Wyjazdowy, w którym podamy godzinę lotu i lotnisko docelowe. Z tymi informacjami i ważnym dowodem osobistym lub paszportem wystarczy zgłosić się do odpowiedniej bramki na lotnisku.