Infolinia ST: + 48 44STUDENT (+48 447883368) | FAQ

|Zaloguj się

Pytania i odpowiedzi › Proces rezerwacji

1. W jaki sposób zagwarantuje sobie miejsce na wyjeździe?

  • Zapisy przyjmujemy drogą elektroniczną - poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Po zapisaniu się dostajesz maila oraz dostęp do Panelu Klienta. Login to numer pesel, natomiast hasło to Twój adres mail. Dla potwierdzenia rezerwacji w ciągu 2 dni należy wpłacić zaliczkę. Tylko to zagwarantuje Ci miejsce na wyjeździe. O zaksięgowaniu zostaniesz poinformowany mailowo. Całość kwoty powinna być u nas na 30 dni przed rozpoczęciem imprezy. Wszelkie płatności (ile wpłaciłeś, ile pozostało do zapłaty itp.) możesz sprawdzić po zalogowaniu się do Panelu Klienta

2. Jaki dokument muszę posiadać aby skorzystać ze zniżki dla studentów -100 zł?

  • Ważna legitymacja studencka, niezależnie czy są to studia doktoranckie, czy magisterskie. Jeżeli natomiast dopiero co dostałeś się na studia i nie masz jeszcze legitymacji to wystarczy jak zabierzesz ze sobą na wyjazd dokument potwierdzający przyjęcie na studia. Zniżka obowiązuje również dla osób uczęszczających do studium policealnego.

3. Jak podpiszę umowę, jeżeli dokonuję rezerwacji przez internet?

  • Umowa dostępna jest od razu po zrobieniu rezerwacji w Panelu Klienta. Jest ona jednak tylko do wglądu. Wpłacenie zaliczki jest równoznaczne ze zgodą na Nasze Warunki Uczestnictwa.

4. W jaki sposób mam zaznaczyć z kim chcę być w apartamencie?

  • Każda osoba składa oddzielną rezerwację u nas w systemie. Następnie należy założyć Grupę znajomych. Jest to opcja w Panelu Klienta. Jedna osoba, np. lider grupy, zakłada ją, dowolnie nazywa i nadaje jej hasło. Reszta osób (każdy w swoim Panelu Klienta) dopisuje się do tej grupy. To jest dla nas informacja, że jedziecie razem i chcecie mieszkać razem. 

5. Podróżuję samotnie. Czy mogę zostać dokwaterowany do grupy innych uczestników?

  • Osoby, chcące uniknąć dopłaty za wolne miejsca w wybranym pokoju mogą za zgodą Organizatora starać się o dokwaterowanie z innymi uczestnikami wyjazdu.  Jednakże z przyczyn obiektywnych Biuro nie może tego zagwarantować. W takiej sytuacji klient zobowiązany jest do uiszczenia dopłaty za wolne miejsca w pokoju. Informacja o konieczności ewentualnej dopłaty oraz jej wysokości zostanie przekazana najpóźniej na 7 dni przed wyjazdem.

6. Czy mogę zarezerwować konkretne miejsca w autokarze?

  • Aby zarezerwować konkretne miejsce w autokarze należy wykupić w Panelu Klienta opcję ST BUS - daje ona możliwość wyboru dowolnego siedzenia. Informację na temat dostępności miejsc otrzymasz kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta. Jednak jeżeli jedziecie grupą znajomych nasza kadra zawsze dba, byście mieli możliwość siedzenia obok siebie.

7. Interesują mnie wycieczki fakultatywne i rozszerzenie ubezpieczenia. Gdzie mam zaznaczyć świadczenia dodatkowe, w których chcę uczestniczyć i jak mam dokonać za nie płatności?

  • Wszystkie dodatkowe świadczenia można wybrać w Panelu Klienta. Jeśli chodzi o płatność to kwoty podane w złotówkach są doliczane do umowy i płatne przed wyjazdem. Natomiast świadczenia w € płatne są pierwszego dnia imprezy u pilota. 

8. Mam swoje ubezpieczenie, czy jestem zobowiązany wykupywać je u Was?

  • Tak. Zgodnie z Ustawą o usługach turystycznych (Artykuł 14, punkt 3), każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW. Ubezpieczenie to jest poza ceną podstawową i jest obowiązkowe.

9. Jak zmodyfikować dane w rezerwacji?

  • Jeżeli popełniłeś błąd albo chcesz coś zmienić w rezerwacji skontaktuj się z nami, a zaktualizujemy Twoje dane.

10. Anulowałem rezerwację, a jednak chcę jechać. Nie mogę złożyć nowej, co mam zrobić?

  • Dzieje się tak, ponieważ nie można zrobić dwóch rezerwacji na ten sam numer PESEL. Jeżeli chcesz przywrócić rezerwację, skontaktuj się z konsultantem. 

11. Nie mogę jechać na wyjazd, a nie chcę stracić pieniędzy, które wpłaciłem za rezerwację. Co mogę zrobić?

  • Najlepszym rozwiązaniem będzie znalezienie osoby na swoje miejsce. Musi ona zrobić oddzielną rezerwację, a w komentarzu wpisać, że jedzie za Ciebie (imię i nazwisko). My przeksięgowujemy Twoją wpłatę na nową osobę i rozliczacie się między sobą. Koszt takiej zamiany to 75 zł opłaty manipulacyjnej doliczane do rezerwacji. 

 12. Co oznacza lista rezerwowa?

  • Oznacza to brak miejsc na wyjazd w danym terminie. Jednak jeżeli jesteś zainteresowany wyjazdem, warto zapisać się na taką listę. Zazwyczaj jest kilka osób osób, które jeszcze nie potwierdziły nam rezerwacji. Jeżeli nie wpłacą zaliczki, a ich rezerwacja zostanie anulowana, dzwonimy do osób z listy rezerwowej i proponujemy miejsce na wyjeździe.

13. Nie mogę się zalogować na waszej stronie, jak mogę założyć konto?

  • Zalogować się mogą jedynie osoby, które mają złożoną rezerwacje na jedną z naszych imprez. Login to numer PESEL, natomiast hasło to adres mailowy podany przy rezerwacji (możesz je zmienić po pierwszym logowaniu).